سرم پوست سیمپل مدل NIACINAMIDE حجم 30 میلی لیتر

2,500,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 11935697 دسته:

توضیحات

سرم نیاسینامید سیمپل با ترکیباتی که کارایی بسیار بالا دارد، فرموله شده است. این سرم حاوی 10% نیاسینامید بوده که با هر نوع پوستی سازگار است.
نیاسینامید یا همان ویتامین B3 یک ترکیب بسیارعالی برای انواع مشکلات پوستی است. نیاسینامید قدرت ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارد و می تواند سد دفاعی آسیب دیده پوست را کاملا بازسازی کند. همچنین این ماده در کاهش و درمان جوش، جای جوش و منافذ باز پوست نیز بسیار موثر است.
سرم نیاسینامید سیمپل توانایی بسیار بالایی در درمان، لک، آکنه و پیری زودرس پوست دارد.این محصول فعالیت سلول های بافت پوست را بهبود بخشیده تا ظاهر پوست صاف و یکدست شود.
مهم نیست نوع پوست شما خشک یا چرب یا حساس باشد. نیاسینامید برای انواع پوست مفید بوده و با هیچ محصول پوستی دیگری تداخل ندارد.این سرم علاوه بر تقویت سد دفاعی پوست، باعث روشنی و شادابی پوست شده و از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می کند.
سرم نیاسینامید سیمپل همانند سایر محصولات این برند محبوب فاقد الکل،عطر مصنوعی، رنگ و هرگونه ترکیب مضر شیمیایی دیگر است. این سرم دارای تائیدیه تست های درماتولوژی بوده و به صورت کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می شود.

سازگار با پوست‌های انواع پوست
جنس محفظه شیشه
نوع محفظه شیشه
ویژگی‌ها محافظت کننده
حجم 30 میلی‌لیتر
سایر توضیحات حاوی 10% نیاسینامید ( ویتامین B3)
کاهش جوش، جای جوش و منافذ باز
ترمیم کننده و تقویت کننده سد دفاعی پوست
موثر در درمان لک، تیرگی و پیری زودرس پوست
شاداب کننده و یکدست کننده سطح پوست
محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
فاقد الکل،عطر مصنوعی، رنگ و هرگونه ترکیب شیمیایی مضر
کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات